Directorul RATBV, apel la călători: Validaţi biletele, ca să ştim pe ce linii este nevoie de autobuze în plus

Problema autobuzelor suprasolicitate la orele de vârf este una de care conducerea operatorului de transport din Braşov şi zona metropolitană este conştient. Reprezentanţii RATBV SA Brașov spun însă că este nevoie şi de o implicare a călătorilor în tot procesul de eficientizare a unor linii, în sensul în care aceştia ar trebui să valideze, de fiecare dată, la urcare în mijlocul de transport, biletul sau abonamentul.

Datele astfel obţinute vor arăta managementului firmei de transport unde şi la ce ore este nevoie de introducerea unor autobuze suplimentare, după cum a explicat directorul RATBV, Marian Geman.

„De multe ori, primim reclamații că mijloacele de transport sunt pline, dar acest lucru nu rezultă din datele pe care le colectăm de la validatoare. Dacă se validează cardurile, putem afla numărul exact de călători dintr-un mijloc de transport în anumite intervale orare, iar în baza acestor informații putem optimiza transportul în comun”, a spus directorul RATBV, care a făcut un apel public la călători să îşi valideze cardurile şi biletele de transport.

Pe de altă parte însă, trebuie subliniat şi faptul că sistemul de validare din mijloacele de transport este de multe ori nefuncţional, în contextul în care multe din aparatele de validare s-au stricat şi nu pot fi reparate suficient de repede, din cauza unei crize mondiale de microcipuri, de care şi RATBV a fost afectat în ultimele luni.

În prezent, operatorul de transport public din Braşov are în desfăşurare un contract cu o firmă de specialitate care să acorde asistenţă şi refacerea sistemelor deficitare şi speră ca în aproximativ o lună aparatele defecte să înceapă să fie reparate, atât la nivel de hardware, cât şi la nivel de soft.

Fii primul care comentează

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.


*


Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.