UPDATE: Aproape de ora 10.30, defecțiunea apărută la servere a fost remediată, iar sistemele de tiketing și de monitorizare a vehiculelor au funcționat normal.
Știrea Inițială:
RATBV a anunțat miercuri dimineața că urmare a unei avarii la rețeaua electrică a sediului RATBV s-a produs o defecțiune la infrastructura de servere care găzduiește sistemul de ticketing și cel de monitorizare vehicule.
Cele două sisteme funcționează offline, cu capabilități reduse:
- nu sunt afisate orele de trecere ale autobuzelor/troleibuzelor pe panourile prin statii;
- la vanzare nu este disponibilă încărcarea pe card a gratuităților și nici emiterea de carduri noi;
- nu este disponibilă plata cu cardul bancar la validator.
(se pot achizitiona bilete de hartie, bilete electronice si abonamente prin aplicatia 24Pay, se pot incarca carduri de transport dar doar cu titluri incarcate anterior)
Se lucrează la identificarea defectelor și găsirea unor soluții de remediere a acestora. Ne cerem scuze călătorilor pentru situația neplăcută.
Conform explicațiilor RATBV, serverele au rămas fără curent, după ce a fost agățat un cablu care trecea pe șantierul noului garaj al operatorului de transport.
Reamintim că în acest an ticketing și cel de monitorizare vehicule a fost defect din cauza unui atac cibernetic.
Fii primul care comentează