Comisariatul Regional pentru Protecţia Consumatorului Braşov a obţinut, în 2017 și 2018, despăgubiri de aproape 500.000 de lei de la instituţiile financiar-bancare, în favoarea clienţilor.
În urma unor reclamații venite din partea clienților, Protecţia Consumatorilor a făcut verificări în contractele acestora cu instituţiile financiar-bancare şi a indentificat mai multe clauze considerate abuzive. „La fiecare clauză abuzivă demonstrată şi eliminată, am dat măsuri de restituire a sumelor încasate necuvenit. Astfel, anul trecut, clienţilor li s-au acordat, depăgubiri în valoare totală de 282.905 lei“, a precizat şeful Comsiariatului Regional pentru Protecţia Consumatorilor, Sorin Susanu, într-un raport prezentat marți la Colegiul Refectural.
Reclamaţii pe această speță au fost preluate și în 2018. Tot prin demonstrarea și eliminarea clauzelor abuzive din contracte şi prin aplicarea măsurilor de restituire a banilor încasaţi necuvenit, instituţiile financiar-bancare au plătit clienţilor din Braşov şi judeţele regiunii Centru, despăgubiri de 198.882 de lei, până la această dată.
Fii primul care comentează