„Biletul va costa inițial 5 lei dar pe măsură ce această modalitate de transport va fi folosită este posibil ca biletul să se ieftinească. Vor exista o sumedenie de gratuități de la pensionari la elevi iar dacă primarul vrea să facă campanie electorală poate face biletul mult mai ieftin pentru o perioadă de timp deci este o armă electorală eficientă. Vom călători civilizat cu autobuze euro 5 cu aer condiționat”, a precizat fostul ales pe rețelele de socializare.
Cei de la Asociația Metropolitană de Transport din Brașov afirmă că transportul privat de astăzi nu oferă cele mai bune condiții, este evazionist și nu respectă regulile sub nici o formă.
În orele de vârf se va circula din 30 în 30 de minute, pe urmă din oră în oră, seara la 85 de minute urmând ca în weekend să fie și la 2 ore. Orarul se va putea modifica în funcție de necesități.
Până acum au fost introduse liniile RATBV 110 (Brașov-Cristian, 2,5 lei/colătorie), 210 (Brașov – Ghimbav, 2,5 lei/călătorie) și 420 (Brașov – Sânpetu – Bod, 2,5 lei/călătorie până la Sânpetruși 3,5 lei/călătorie până la Bod ).
Exagerați! Am fost acolo.