Cinci proiecții noi la Planetariul Brașov. Filmele pot fi văzute și în 31 decembrie 2019 și 1 ianuarie 2020

Începând din 25 decembrie 2019, Planetariul Brașov vă așteaptă cu nu mai puțin de cinci filme noi în program, dintre care dintre care unul dedicat copiilor cu vârste începând de la trei ani, la celelalte patru accesul fiind permis copiilor cu vârste de la şase ani (cu acordul însoţitorului).

Programul proiecțiilor

• De la ora 10.00 și ora 15.00: „Patrula Zula: Cu picioarele pe Pământ” (desene animate, limita minimă de vârstă 4 ani sau chiar 3 ani, pe răspunderea însoțitorului).
  • De la ora 11.00 și ora 16.00:  „CAPCOM Go! – Istoria misiunilor lunare Apollo”. Acest film a mai fost în programul planetariului, cu ocazia aniversării a 50 de ani de la primul pas pe Lună. Atunci era disponibil exclusiv în limba engleză, dar acum este dublat în limba română.
  • De la ora 12.00 și ora 17.00: „Universul Nevăzut” – descoperiri astronomice în lungimi de undă inaccesibile ochilor noștri (unde radio, infraroșii, ultraviolete, raze gama).
  • De la ora 13.00 și ora 18.00: „Găurile Negre – Dincolo de infinit” – ce sunt, cum apar, cum se manifestă și cum au fost descoperite aceste incredibile obiecte cosmice.
  • De la ora 14.00 și ora 19.00: „Mai Rapid Decât Lumina – Visul călătoriilor interstelare” – rachetele actuale cu propulsie convențională nu ne pot duce către stele într-o perioadă rezonabilă de timp. Ce opțiuni avem în afara acestora? Oare cum am putea „trișa” legile fizicii pentru a atinge sau chiar depăși viteza luminii?

Cu excepția filmului „Patrula Zula”, dedicat celor mici, vârsta minimă este de 10 ani (sau 6 ani, pe răspunderea însoțitorului).

Deocamdată, biletele se pot achiziționa numai de la casieria grădinii zoologice, urmând ca în zilele următoare biletele să fie disponibile și online.

Planetariul Brașov este deschis inclusiv în zilele de luni, pe durata vacanțelor școlare,  între orele 10.00 și 19.00 (ora de începere a primei, respectiv ultimei proiecții), inclusiv  în ultima zi din an sau în primele zile din anul următor.

Cât costă biletele

Adulți – 25 lei

Copii/elevi/studenți/pensionari (care au peste 65 de ani)  – 15 lei

Grupurile organizate de elevi (minim 10 persoane)  – 10 lei/persoană.