„Brașovul cool”, promovat printr-un material realizat de jurnalistul britanic Charlie Ottley. O secundă de film a costat 36,48 de euro

Jurnalistul britanic Charlie Ottley, realizatorul celebrei serii de documentare despre România „Wild Carpathia“, a prezentat Primăriei Brașov cele două variante ale filmului de promovare a Brașovului pe care le-a realizat în urma parteneriatului încheiat cu municipiul.  Varianta lungă a filmului are 6 minute și 15 secunde, iar varianta-spot, 1 minut și 31 de secunde, iar pentru aceste materiale, jurnalistul britanic a încasat 17.000 de euro. Practic, având în vedere că, în total, cele două filmulețe au 466 de secunde, rezultă că fiecare secundă a costat 36,48 de euro, adică 175,104 lei.  Primăria a menționat că plata acestor filmulețe s-a făcut din taxa de promovare turistică, colectată anul trecut de la unitățile turistice din Brașov (un leu/turist/noapte de cazare). 

Pentru realizarea materialelor de promovare, Charlie Ottley a menționat că au fost utilizate și cadre din filmările realizate  în trecut, în urma altor colaborări cu Primăria Brașov, asta pentru că a avut la dispoziție foarte puțin timp (proiectul a demarat în toamna anului 2019), dar și pentru că în primăvara acestui an nu a putut face filmări, din cauza pandemiei de coronavirus.

Dar, a spus jurnalistul, prin filmulețele de promovare, „am reușit să reflectăm acestă „nebunie a anotimpurilor“ cu toate atracțiile, Brașovului, cu toate monumentele, evenimentele, festivalurile pe care le are”.

Ce mesaj transmite  Charlie Ottley: 

„Despre Brașov sunt foarte multe lucruri bune de spus, pentru mine Brașovul este poarta către Transilvania, și așa cum am spus și în film, este inima istorică a Transilvaniei. Are de toate, are cultură, are arte, are această istorie extraordinară, are meșteșuguri, muzică, este un oraș creativ și «cool». are foarte multe baruri, are restaurante, are locuri în care îți poți petrece plăcut seara, are parcuri, are atmosfera aceea specială în Piața Sfatului, când vezi lumea trecând pe lângă tine și poți să simți vibrația orașului, are străzi pavate și pline de porumbei, are acel sentiment atemporal care mie îmi place extraodinar.  Cred că oamenii care vin să viziteze România trebuie să facă Brașovul o parte din itinerariul lor. Sunt multe alte locuri care merită să fie vizitate și care sunt frumoase în felul lor, dar dacă vrei să «prinzi» inima Transilvaniei, trebuie neapărat să-ți faci timp pentru Brașov”. 

În opinia producătorului materialelor de promovare, „acest film va fi foarte util în câteva luni, pentru că în perioada asta nu vor fi multe evenimente și festivaluri”. 

Fii primul care comentează

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.


*


Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.