Ce titrau cinci televiziuni de știri la ora 20 despre proteste, în informațiile prezentate pe burtieră: 50.000, 35.000, mii de oameni, violențe, protest de amploare

Din fața televizorului, protestele din Capitală împotriva guvernării PSD și a modificării legilor justiției s-au văzut complet diferit, în funcție de postul tv pe care fiecare telespectator în urmărește. 

Potrivit Hotnews.ro, la ora 20.00, Digi 24 pe burtieră că în București sunt deja în stradă peste 50.000 de oameni care protestează, iar ulterior, același post tv a înaintat și cifra de 60.000.

Realitatea TV avansa cifra de 35.000,  la ora 20.00, în timp ce Antena 3 minimaliza protestul informând ca sunt „mii de oameni în stradă“. Romania TV vedea doar violențe între manifestanti și jandarmi.  La aceeași oră, B1 se rezuma să spună că sunt proteste de amploare în Capitală. 

 

Sursa: hotnews.ro

Despre protest a relatat și PROTV, care a anunțat că în stradă au ieșit mii de oameni. De asemenea, reporterul acestei televiziuni a amintit că „se împlinește un an de când oamenii au ieșit în stradă pentru a cere clasei politice să adopte o poziție cât mai pozitivă față de independența justiției”. Aceeași televiziune a relatat că la protestul de la București au încercat să ajungă și reprezentanții mai multor galerii. 

 

Pe de altă parte, la Antena 3 putea fi văzută o emisiune TV în care se „demontau” „neadevăruri” despre legile justiției, iar unul dintre vorbitori spunea că la „protestul lămpașelor” au participat mulți „analfabeți funcționali”. Nu au fost uitate nici ONG-urile, s-a amintit și de Soros sau de amendamentele în rafală ale USR… 

 

Fii primul care comentează

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.


*