Mulți, puțini? Primăria Brașov mai are nevoie de 50 de angajați, cei mai mulți pentru noile departamente

După schimbarea conducerii la Primăria Brașov a fost regândită și noua organigramă, fiind înființate noi departamente, printre care „Relații și inovare comunitară”, „Birou urbanism, proiectare și sistematizare urbană”, „Compartiment implementare proiecte” sau „Protecția mediului”. Pentru „popularea” acestora, municipalitatea brașoveană a început o campanie de angajări, care nu s-a încheiat, pentru că reprezentanții Primăriei au anunțat că vor fi organizate noi concursuri.  

De altfel, potrivit reprezentanților Primăriei Brașov, în acest moment, dintre cele 335 de posturi sunt ocupate 285, iar alte 50 sunt vacante, cele mai multe dintre ele în noile departamente, compartimente sau birouri. Mai sunt posturi vacante și la departamente, compartimente, servicii sau birouri vechi, cum ar fi „Investiții”, „Contencios” sau „Informatic”. 

Această campanie de angajări vine în contextul în care Guvernul României solicită frecvent autorităților locale să fie atente cu cheltuielile, inclusiv cu cele de personal. De asemenea, ea vine și după ce luni la rând, din postura de candidat la postul de primar, Allen Coliban și reprezentanții USR au criticat în mai multe rânduri organigrama instituției și au promis o „epurare”, în urma unor evaluări.

 

Fii primul care comentează

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.


*


Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.